Válečník


  • vyžaduje předpoklad bojový výcvik
  • na 1. – 4. úrovni dostává + 1 k maximální kapacitě reálných životů, na 5. úrovni dostává duši

Tvrdá játra

  • návazná dovednost
  • počítá se na herní období, nelze přenášet do dalšího období
  • postava dle lvlu dovednosti ignoruje efekt způsobený buď pozřením, nebo přes krev (ze seknutí, píchnutí Růženko, pořezání, načmuchání…)
  • použití se hlásí názvem dovednosti
  • hráč si sám určuje, kdy dovednost využije
  • vztahuje se na jedy i otravy
  • 1. úroveň – ignoruje jeden negativní efekt přes pozření nebo krev za herní období
  • 2. úroveň – ignoruje dva negativní efekty přes pozření nebo krev za herní období
  • 3. úroveň – ignoruje tři negativní efekty přes pozření nebo krev za herní období
  • 4. úroveň – ignoruje čtyři negativní efekty přes pozření nebo krev za herní období
  • 5. úroveň – ignoruje všechny efekty (pozitivní i negativní) způsobené pozřením nebo přes krev

Průraz

  • návazná dovednost
  • počítá se na herní období, nelze přenášet do dalšího herního období
  • použití se hlásí názvem dovednosti
  • hráč si sám určuje, kdy dovednost využije
  • podle lvlu dovednosti ignoruje bonusy ze zbrojí
  • levly se nesčítají
  • 1. úroveň – jedna rána vedená do zásahové plochy ignoruje bonusy ze zbrojí
  • 2. úroveň – dvě rány vedené do zásahové plochy ignoruje bonusy ze zbrojí
  • 3. úroveň – tři rány vedené do zásahové plochy ignoruje bonusy ze zbrojí
  • 4. úroveň – čtyři rány vedené do zásahové plochy ignoruje bonusy ze zbrojí
  • 5. úroveň – všechny rány vedené do zásahové plochy ignorují bonusy ze zbrojí

Hroší kůže

  • návazná dovednost
  • počítá se na herní období, nelze přenášet do dalšího herního období
  • použití se hlásí názvem dovednosti
  • hráč si sám určuje, kdy dovednost využije
  • podle lvlu dovednosti ignoruje veškeré útočné bonusy (magické i nemagické)
  • je nadřazená útočným bonusům
  • levly se nesčítají
  • 1. úroveň – ignoruje jeden útočný bonus
  • 2. úroveň – ignoruje dva útočné bonusy
  • 3. úroveň – ignoruje tři útočné bonusy
  • 4. úroveň – ignoruje čtyři útočné bonusy
  • 5. úroveň – při jakémkoliv zásahu v boji ignoruje útočné bonusy

Antimagický výcvik

  • návazná dovednost
  • počítá se na herní období, nelze přenášet do dalšího herního období
  • použití se hlásí názvem dovednosti
  • hráč si sám určuje, kdy dovednost využije
  • podle lvlu dovednosti ignoruje přímé magické efekty z kouzel, včetně plošných kouzel (nevztahuje se na kněžské rituály)
  • levly se nesčítají
  • 1. úroveň – ignoruje jeden magický efekt
  • 2. úroveň – ignoruje dva magické efekty
  • 3. úroveň – ignoruje tři magické efekty
  • 4. úroveň – ignoruje čtyři magické efekty
  • 5. úroveň – válečník je zcela antimagický, ignoruje všechny magické efekty jak z kouzel, tak z předmětů (pozitivní i negativní)

Provokace

  • jednorázově na třetí úrovni
  • dá se použít neomezeněkrát na různé cíle, na stejný cíl pouze jednou za herní období
  • slovní provokací zaujme protivníka tak, že na něj zaútočí a útočí tak dlouho, dokud není zraněn
  • touto schopností lze zaujmout pouze jeden cíl v jeden čas

Hrdlo z raviolu

  • jednorázově na třetí úrovni
  • platí permanentně
  • místo smrti při podřezání se válečníkovi sníží životy na dva

Ochránce

  • návazná dovednost
  • počítá se za souboj
  • bojuje-li válečník na obranu jiné postavy/postav získává jeden dočasný život, tento život se odečítá jako první a pokud není odebrán, na konci souboje mizí a nelze ho převést na magenergii
  • 1. úroveň – není
  • 2. úroveň – přidává válečníkovi jeden dočasný život na souboj
  • 3. úroveň – není
  • 4. úroveň – přidává válečníkovi jeden dočasný život na souboj a zároveň jedna zvolená chráněná osoba získává jeden dočasný život za stejných podmínek jako válečník
  • 5. úroveň – není

Výdrž

  • návazná dovednost
  • zvyšuje maximální kapacitu reálných životů
  • 1. úroveň – není
  • 2. úroveň – není
  • 3. úroveň – +1 k maximální kapacitě životů
  • 4. úroveň – není
  • 5. úroveň – +1 k maximální kapacitě životů