Eternyjské mechaniky


obecné LARPové a eternyjské mechaniky

  • ruka na hlavě = neviditelnost, postava tam prostě není
  • rudá stop = hráč (ne postava) se dostal do situace, kterou už sám dál nezvládá, ostatní proto přestanou s tím, co dělají a nechají hráče odejít, nejde využít ve prospěch postavy
  • efekt na papírku má vždycky pravdu a je nadřazený
  • LARP je organizátory tvořen proto, aby si hráči mohli hrát, org není úhlavní nepřítel a nejde o to ho přechytračit a orgovi v žádném případě nejde o to posrat vám hru, org trávil stovky hodin (a to bez přehánění) svého volného času přípravou akce, tak aby byla co nejlíp hratelná a aby si jí hráči co nejvíc užili a pak orga chválili, protože to je taky jediný, co z toho kromě dobrýho pocitu, šedivejch vlasů, žaludečních vředů a o pár tisíc lehčí peněženky má, a proto je potřeba se k němu chovat hezky a když je ve hře nějaká ptákovina, tak ji nevyužít k odpálení celého města, ale říct mu jí, aby jí mohl opravit, dík 😀
  • orgtým si představuje, že Eternyje bude takovejhrdinskej LARP, inspirovanejstarejmapočítavejmaRPGčkama a pojede na dvou rovinách, ve tvrzi Havraní stráže poběží sandbox, taková obyčejná hra obyčejných postav, nějaké ty osobní questy, málo boje, těžba, sběr, výroba a pro hrdiny jsou připravený questy na principu družinovek, máme 3 epický hrdinský povolání a jedno kraftící městské povolání
  • pro dynamiku hry jsme odstranili prvek času počítaného v minutách, efekty proto jsou okamžité (max. do 5ti vteřin, které si zasažený hráč nahlas odpočítá), do konce herního období anebo trvalé
  • pokud chcete udělat něco, co není předem ve hře definované, běžte za statickým organizátorem a řekněte mu, čeho a jak chcete dosáhnout a třeba se to může povést, je to na to stavěné
  • stejně tak pokud něco není v pravidlech, neznamená to, že to nejde
  • rozhodli jsme se pravidlově moc neošetřovat RPčko, je to LARP a chceme si ho všichni užít, proto je RPčko to na čem to stojí a padá, hrajte prosím, i když vám pravidla něco umožňují, jakože instantně, počítá se s tím, že si to odehrajete…

herní období

  • den se dělí na tři herní období, dopoledne, odpoledne a noc
  • při denním režimu (dopoledne, odpoledne) hra funguje v plném rozsahu, při nočním režimu se používají normální zbraně na zodpovědnost každého hráče, zastaví se možnost sběru a výroby, hra funguje na principu nočních questů konzultovaných s organizátory
  • dopoledne je přibližně 09:00 – 15:00, odpoledne je přibližně 14:00 – tma a noc je od setmění až … tyto časové údaje jsou orientační, můžou se ještě změnit a tak, znáte to
  • ohlášení nového herního období provede organizátor Ponocný